dinsdag 3 april 2018

5. peek-a-boo baby februari pakket Hiphoi

Vandaag weer een schattige baby kaart. Ik moest gewoon iets met die lieve olifanten stempelset doen uit het HipHoi februari pakket. Bovendien heb ik nog genoeg gaaf design papier om te gebruiken. Dus huppelepup aan de slag.


Ik ben begonnen met een wit cardstock van 13 x 9,5 cm, daar heb ik hier drie postzegels uitgestanst en dit toen door een embossing folder gedraaid. Alle randjes beinkt met distress vintage photo. En het geemboste aangezet met teal zeal inkt. Daarna de achterkant beplakt met een stuk mica.


Vervolgens heb ik de drie 'gaten' aan de achterzijde rondom afgeplakt met reepjes foamtape en ook een rand helemaal kort langs de kant. Daarna voorzichtig de 3 verkregen bakjes gevuld met pailletjes. Tot slot een stuk design papier erop van 13 x 13 cm.


Toen heb ik met de Joy randstans 2x een rand uitgestanst dit op een dubbele witte kaart van 13 x 13 cm geplakt en daarboven op het schud bakje. Vervolgens de drie olifantjes op design oker gestempeld, uitgeknipt en erop geplakt. De olifantjes nog een keer gestempeld, geknipt en als 3D opgeplakt.


met de mini pijltjes stans heb ik twee pijltjes gestanst, gekleurd met de chameleon marker, gestempeld met een tekstje en ook de randjes beinkt en daarna met foamblokjes opgeplakt.
 Als laatste heb ik twee labels gestanst, bestempeld, beinkt en van drie lintjes voorzien en wederom met foamblokjes opgeplakt.

Gebruikte materialen van HipHoi.
- MD stempelset Eline's animals EC0168 olifantjes
- design papier MD PB7054 Craft Dates A5
Chameleon color tones  pennen BL2 baby blue

Mijn eigen materialen:
- wit cardstock
- postzegel mallen (alie-express).
- embossing folder Marieke PMEMB10003
- versafine onyx black
- DDBD lijmpen 28 ml *
- mica
- distress vintage photo *
- memento teal zeal
- foam tape en blokjes *
- pailletjes en die rondjes die eruit komen
- Joy!crafts vintage borders 6002/0365
- Xcut mini die arrow XCU504084
- label stans l'eability 458831
- organza lint 3 kleuren

* producten die ook bij HipHoi verkrijgbaar zijn.

Dit was een super leuk projectje om te maken en ik hoop dat jullie er weer inspiratie door krijgen. Alle leuke producten uit het pakket zijn te koop bij HipHoi en anders kun je even een mailtje sturen, en krijg je snel een reactie.

greetzzz Miriam






2 opmerkingen: