maandag 29 januari 2018

5e creatie decmber pakket HipHoi

alweer de 5e en laatste creatie vanuit het pakket van HipHoi.

Dit keer een verjaardagskaart met de mooie en al wat oudere cart art butterfly stencil van DDBD.
Ik ben begonnen om de kaart op roze uit te tekenen, rillen en uitknippen. Mett het joy 'snow' design papier alle stukjes er boven op gemaakt. De randjes met de roze tombow aangezet en met een waterbrush een beetje uitgeveegd.

Aan de binnenkant heb ik de mooie pauw van het knipvel gebruikt bovenop een geembossed stuk Schut tekenpapier, dat ik bewerkt heb met de roze Tombow, de Studiolight markers en een waterbrush. Op de zij paneeltjes zit een halve mandala ook weer bewerkt met de Tombow marker.
De mandala's zijn gemat op een cirkel van Nellie Snellen.




Aan de buitenkant weer passend alles gemat met het snow design papier van Joy, en ook weer de randjes beinkt met de roze Tombow en een waterbrush. Voordat ik de vleugels heb opgeplakt eerst een stukje rode sticky tape geplakt en daarop het roze lintje gedaan voor de strik.


De wooden letters heb ik eerst 2x dun met gesso geschilderd, daarna weer met de rose Tombow bewerkt. Daarna een laagje met glossy accents waardoor het lekker glimt. Als extra bling heb ik de diamond gems en ook NUVO drops gebruikt.

Materialen van HipHoi:
- Joy Crafts papier 'let it snow' (HH december kit)
Tombow Dual brushpen
- MD knipvel EWK 1253 (els Wezenbeek) Winterdream blue
DDBD glue pen 28 ml
Schut tekenpapier 225 gr.
- Marianne Design Diamond gems juo932 (HH december kit)
- Leane Creative Wood shapes 71.1826

Materialen van mezelf:
- roze cardstock
- DDBD card art butterfly 470.713.598
- Studiolight Home and happiness MASKHH06
- Studiolight markers nrs 31 (dark yellow) en nr 50 (forest green)
waterbrush of penseel
- stans mandala crealies xtra 101
- cirkel stans Nellie Snellen MFD055
gesso van DDBD
- glossy accents van Ranger
- NUVO drops sweet lilac

Wat is er weer veel te zien he? Ik heb ervan genoten om mijn creatie te zien groeien. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, dit mag je me graag vertellen in de reacties.

Uiteraard zijn alle spulletjes weer te verkrijgen bij HipHoi mocht je iets niet kunnen vinden dan kun je altijd een mailtje sturen.

Greetzzz Miriam

2 opmerkingen: