zondag 19 november 2017

kaart triangles

Deze week nieuwe spulletjes geshopt en natuurlijk moest daar iets moois van gemaakt worden.




Ik ben met de stempel van Darkoom Door  (DDCS026 Arty Triangles) aan de gang gegaan met de witte embossing poeder (WOW). Dit werkt als een resist als je er met een inkt over heen gaat , maw het wit blijft wit en geeft een leuk effect als je er met een kleur overheen poetst. Hetzelfde heb ik ook gedaan met een oude randstempel van een onbekend merk.



Met een blendingtool heb ik er vier kleuren distress oxide inkt overheen gezet. Mijn nieuwe black soot en dan broken china, faded jeans en twisted citron. 
Vervolgens heb ik gespetterd met water en de druppels even laten intrekken en daarna met een stukje keukenrol er af gedept. 
Daarna met de Twisted citron en broken china op een clearblok een afdruk gemaakt, hier paar druppels water bij gedruppeld en toen met een penseel gespetterd.

Met stone gray van stazon heb ik de kever ( Joy! 6410/0371) gestempeld en deze met distress ingekleurd. 

De randen rondom de driehoekjes heb ik met een water oplosbare fineliner omgetrokken en met een waterbrush een beetje uitgepoetst. 

De tekst  "special" gebrushlettetterd met de Faber Castell Pitt Artist brush pen en met een fineliner "you are". Special is als een wolkje uitgeknipt en vervolgens met 3D foam opgeplakt net als de kever.
Vervolgenshet geheel op een groen-blauwe dubbel kaart gemat.

Ik hoop dat jullie dit een leuke kaart vinden en natuurlijk een reactie achterlaten op de blogpost.

Greetzzz Miriam


Geen opmerkingen:

Een reactie posten