zaterdag 5 augustus 2017

For you

In de maand juli heb ik meegedaan aan de sketch challenge bij Noor! Design. 
Helaas geen prijsje gewonnen. maar het was wel een erg leuk challenge dit keer.

Maar ik heb er wel weer een hele leuke mannenkaart bij vind ik zelf.




 De basis is een roestbruine dubbele vierkante kaart met daarop turquoise en daarop donkerblauw cardstock gemat. Daartussen de mal 6002/0562 van Joy! uit wit cardstock bewerkt met bister. 
De brief is op design papier van de Action met stempelset 6410/0025 van Joy!


daar bovenop een blauwe reep en twee bruine vierkanten. Het plaatje met platenspeler 
komt van de Action. 
De postzegels (6002/0324), radertjes  (6002/0287) en label (6002/0144) zijn ook stansen van Joy!
De brat en lintje weer van de Action. 
Alle losse onderdelen zijn gedistressed met vintage photo van Distress inkt. 
Ik heb trouwens een stuk van de label afgesneden want zo is het meer een tag geworden. 
Het tekstje heb ik zelf gebrushlettered.


Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en een berichtje achterlaten.

Greetzzz Miriam



Geen opmerkingen:

Een reactie posten