donderdag 13 juli 2017

2e creatie van mijn Hiphoi pakket van juni

Hoi Allemaal,

Vandaag dan de blogpost van mijn 2e creatie, die ik gemaakt heb. 

Ik ben wederom gestart met het uitknippen van de twee ballonnen van het DDBD stencil in de kleuren blauw en licht oranje. Ik heb zelfs nog een 3e ballon gemaakt (eigen ontwerp) en die geknipt met een fotorand schaar. Deze heb ik omwikkeld met blauw glans garen (zo her en der
kun je dit nog zien). Hier bovenop heb ik uit wit cardstock een postzegel gestanst. Deze is bewerkt met de mask van DDBD en de versamagic persimmon inkt. 

Het stempel afdrukje is ingekleurd met Zig Clean color peacock blue en huidskleur en meerdere kleuren bruin voor de haren, maar ook met de persimmon inkt. Deze even afgedrukt op een acryl blok en dan met een waterbrush opgenomen.
De tekst op de label is weer zelf gebrushlettered. 

Tot slot heb ik er als deco een flinke bloementoef op gedaan, een miniflesje en kleine oranje strass hartjes, paar plakpareltjes en met een strikje en wat lint is de kaart helemaal af.


 Detail foto van de bovenzijde waar je ook het glans garen kunt zien.

Detail foto van de onderzijde.

En dan natuurlijk een closeup van de mooie in gekleurde stempel afdruk.

Gebruikte materialen van HipHoi:
- Rubber Stempel van CC Design Lucy Balloon SW1208
- DDBD card art ballons 470.713.631
- DDBD Mask art Balloons 470.715.108
- versamagic multi-surface chalk ink persimmon.
versafine onyx black inkt
- NUVO script brush pen voor brushletteren

Al deze materialen kun je kopen bij HipHoi
Ook van mijn eigen materialen zitten er tussen die je ook bij HipHoi kun kopen!

Eigen materialen:
- cardstock, blauw, wit en licht oranje.
- stans grote postzegel via ebay.
- stans label Joy! 6002/0144
- flesje en plakpareltjes : action
- bloemetjes, blaadjes en stempels: divers
- strass hartjes gekregen
- Zig clean color real brushes
- glans garen naaiwinkel
- zwarte fineliner

Hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden en een idee hebben hoe je met alle materialen een prachtige creatie kunt maken. 

Greetzzz Miriam













2 opmerkingen:

  1. Je hebt er een geweldig plaatje van gemaakt Miriam!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Wies. 😘 Ben er ook heel tevreden over . gr. Miriam

      Verwijderen