donderdag 27 april 2017

4e creatie Hiphoi pakket

Hoi allemaal, vandaag iedereen eerst een mooie koningsdag gewenst.

En dan voor mij al weer de 4e creatie van het Hiphoi materiaal pakket.


Ook nu weer de mooie klaproos stempel van Carabelle gebruikt. Ik heb hem 2 x gestempeld met Stazon black. Eerst op het design papier dat ik als ondergrond heb gebruikt en toen nog een keertje op een rose vel uit deze serie. Toen uitgeknipt en met foam opgeplakt.

De steeltjes en blaadjes zijn ingekleurd met Zig clean color brushpen.


Vervolgens de hoeken met een hoekpons rond gemaakt, het geheel op een dubbelgevouwen linnenkarton van 15 x 30 cm geplakt.

Daarna heb ik een label gemaakt met het designpapier en door de stans van Joy (6002/0144) gedeeltelijk te stansen heb ik een rechte onderkant gecreƫerd. Dit twee keer in verschillende papiertjes en daarna met 3D foam opgeplakt. Door het gat heb ik een lint gedaan en dit met een brad afgewerkt.

Ik heb ook dauwdruppels gemaakt en het hartje opgedikt met glossy accents van Ranger.


Tot slot nog wat pareltjes en gems erop en klaar is het kaartje.


Natuurlijk hoop ik dat jullie het kaartje leuk vinden en zoals je weet reacties vind ik altijd leuk.
Uiteraard kun je de materialen kopen bij Hiphoi, de gekleurde links verwijzen je direct door naar de juiste pagina.

Greetzzz Miriam


Geen opmerkingen:

Een reactie posten