donderdag 20 april 2017

3e creatie Hiphoi pakket

Hoi hier ben ik alweer met de 3e creatie die ik heb gemaakt met spullen uit het Hiphoi pakket.

Ik heb me weer uitgeleefd met de mooie Carabelle stempelset. Dit keer heb ik de kleine bloemen gebruikt. Deze heb ik in een cirkel 5 x gestempeld en de maskeer techniek* gebruikt. In het midden heb ik een afdruk gemaakt met stempels uit de set van Karin Joan hartjes regen. Daarna ingekleurd met de Nuvo script bruspens en een waterbrush. Langs de rand geknipt en daarna met 3D foam op een velletje design papier gedaan van Studio Light. Nog een toefje gemaakt van roze tule (eigen voorraad), dit zit er als accent achter.



Bovenin heb ik een strook papier en daaroverheen een lintje (met vogeltjes) uit eigen voorraad geplakt. En nog drie mooie diamond Gems (JU0392 van Marianne Design) aangebracht.

* maskeertechniek: je stempelt je afdruk op maskeerpapier (soort post-it, maar dan plakt het hele vel). Dit knip je uit en nu heb je een masker! Je stempelt je bloem, even drogen, dan je masker erop en je stempelt de volgende bloem. enz. Je krijgt dan geen dubbele lijntjes en een effect dat alles in laagjes ligt.

Hoop dat jullie het weer een leuke kaart vinden en iets met de extra uitleg kunnen. De producten de je bij Hiphoi kunt je aanschaffen zijn al doorgelinkt.


Greetzzz Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten