dinsdag 11 april 2017

2e creatie HipHoi pakket

en vandaag alweer de 2e creatie die ik gemaakt heb met het pakket dat ik deze maand van HipHoi gekregen heb als Design member.



Ik ben wederom aan de slag gegaan met de mooie stempel van de klaproos van Carabelle . Ik heb deze gestempeld (jet black van Stazon) op een velletje waterart van Kippers, gemaskeerd en toen de stempel van Bo Bunny (wall to wall 10105763) gestempeld. En daarna ingekleurd met de distress inkt festive berries, de Zig clean color brushpens en een waterbrush.

Daarna heb ik een strook groen papier uit het blok van Studio Light  genomen en heb hierop een geëmbosde afdruk gemaakt met het mask stencil van Studio light (HH06). Ook weer ingekleurd met distress en de Zigs.

Dit alles is op een rood kaartkarton geplakt van 13,5 x 27 cm.

Het woord Geniet komt uit de stempelset van Karin Joan en is gestempeld  met versamark inkt en daarna geëmbossed met rode Mboss poeder.
Tot slot heb ik nog een paar diamond Gems (JU0932 Marianne Design) aangebracht.

Hieronder nog foto's met closeupjes van onder en bovenkant!




Hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden, en ook aan de slag gaan met een van de producten die je kunt aanschaffen bij HipHoi.

En een leuk reactie plaatsen mag altijd 😉

Greetzzz Miriam 






2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel Ans <3. Het is ook een heel gaaf pakket dat we kregen! gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen