vrijdag 17 maart 2017

DT pakket HipHoi

Vandaag mijn DT pakket van HipHoi gekregen. Zo gaaf. Dat heeft Antoinette super bedacht! 💕

Allereerst een foto van alles dat in het pakket zit:

 8 velletjes uit het nieuwste papierblokje van studio light Paperpad
designs  Home & Happiness nr 40, PPHH40.

 3 cling stamps van carabelle SA60133E

ook van Studiolight: een mask stencil uit de home en happiness serie, MASKHH06

een distress inkt : festive berries

en NUVO brush script pennen; bright florals nrs (128, 129 en 130)

en dan zitten er nog in:
- 3 velletjes A6 waterart van Kippers Hobby 
- 3 vellen  15,0 x 30 linnen cardstock
- 1 vel A4 Elizabeth Craft Design Soft Finish 230 gr (PSF101).
En een inspiration folder van Kippershobby en Kipperscreatif.

Wouw wat een verwennerij, hier ga ik me mee vermaken. lekker spelen met alles 😍 Ik ben dan ook echt blij met dit pakket. 

Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte wat ik ervan maak. Dus blijf me volgen.

Greetzzz Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten