zaterdag 18 februari 2017

#dutchlettering oktober 2016

het is alweer even geleden dat ik een blogpost hebt gemaakt van mijn schrijfwerk. Via instagram heb ik alles al eens gepost. Maar aangezien niet iedereen instagram heeft nu ook op de blog.

Door Marijke van Hommerig is een challenge bedacht #dutchlettering, @dutchlettering, @marijketekent. Elke dag mocht je kiezen uit de Engelse en/of Nederlands quote.
Ik heb elke dag meegedaan en hieronder vind je de 31 creaties van mij. Onder de foto even een korte uitleg erbij.

De lijst:
 dag 1: handletteren

 dag 2: bloemetjes maken, oefening uit de cursus schrijven met penseel (smp)

 dag 3: achtergrond, maskeren en metallics, allemaal lessen uit smp

 dag 4 : handlettering en flourishes uit smp

dag 5: op krijtverf smp 

 dag 6: minikaartje techniek metallics uit smp
 dag 7: werken met schaduwen, op een stuk design cardstock.

 dag 8: spetteren uit smp

 dag 9: allemaal andere lettertypes

 dag 10: schrijven op zwart techniek uit smp

 dag 11: schrijven op hout uit smp

 dag 12: bloemetjes maken uit smp

 dag 13: een kaartje gemaakt

dag 14: om de bling bling te laten zien een video

 dag 15: en alweer een kaartje met diverse lettertypes

 dag 16: oefening met flourishes uit smp

 dag 17: groot werkstuk  van 30 x 30 m , een banner en veel metallics uit smp
 dag 18: gewerkt in een andere vorm, een cirkel dit keer. 

 dag 19: met metallics op zwart

 dag 20: een mini creatie nog geen 5 x 5 cm op een houten hartje

 dag 21: op een jampotje (glas dus) een les uit smp

 dag 22: oefenen met bloemetjes en dit keer in een vorm van een hart

 dag 23: kaartje gemaakt met een leuke tekening en spetter achtergrond

 dag 24: lekker spetteren met rose en paarse kleuren

 dag 25: spelen op papier

dag 26: verschillende lettertypes

 dag 27: met metallics (zig pearlescent box waterpaint)
 dag 28: spelen met letters

 dag 29: blending in letters les uit smp

 dag 30: achtergrond les smp

dag 31: witte letters op zwarte achtergrond les uit smp.

Wat een boel he? Knap dat je het hebt volgehouden tot het einde. Ik vond alles wat ik gemaakt heb leuk om te doen. Ik hoop ook dat jullie er leuke creaties tussen zien staan. Natuurlijk mag je me dat vertellen in de reacties hieronder, want dat vind ik super leuk. Tot de volgende blog. 

Greetzzz Miriam














Geen opmerkingen:

Een reactie posten