donderdag 23 februari 2017

creatie voor HipHoi

Vandaag mijn laatste creatie van het pakket dat ik in december heb mogen ontvangen van HipHoi.



Ik heb allemaal restjes gebruikt en dit tot de achtergrond en een ster weten te fabriceren. Ook de hertjes, de sneeuw en de ijskristallenrand komen uit een restje!

De ondergrond van twee stroken designpapier zijn op de vierkante kaart geplakt.
De ster heb ik uitgetekend en toen allemaal ruitjes geknipt en aan elkaar geplakt en dit gemat op een net iets grotere rode ster en dit kwam vervolgens op de kaart.
De sneeuwrand zijn twee golvende strookjes op elkaar geplakt en weer over de ster geplakt.
Aan de bovenkant zit de ijskristallenrand en onderin de hertjes (met 3D foam blokjes).
En tot slot de super leuke stempel ingekleurd met Zig color clean brushpennen en ook op de kaart geplakt in 3D.
In het midden een stempelafdrukje dat in een eerder pakket zat.

Vind je deze creatie ook leuk of wil je de materialen aanschaffen dan kan dat bij HipHoi.

Al met al vind ik hem super geworden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, dus laat gerust een berichtje achter bij de opemerkingen hieronder, want daar wordt ik blij van 👍

Materialen:
uit het pakket:
- rubberstempel van CC Design penguin LP7
- papierblok Marianne Design Apres ski
- vierkante kaart wit linnen.
Snowpaper (glitter) Marianne Design CA3154
- stempelafdrukje It's christmas time.
uit eigen collectie:
- stans hertjes playful fawns No 1647 van poppystamps
- stans ijskristallenrand double dies nr. 4953103
- rood papier
-3D foamblokjes

Greetzzz Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten