zondag 2 oktober 2016

update

Alweer een maand geleden! Niet dat ik niks gedaan heb hoor, maar er waren twee weken vakantie van in het buitenland en veel andere dingen die even belangrijker waren dan kaartjes maken.

Maar even een update van de blog van Creachicky's waar ik Design member van ben voordat er weer kaartjes komen. Allereerst we hebben een winnaar voor de 2e challenge van creachickys en dan hebben we natuurlijk ook weer de start voor de 3e challenge

Ik wens iedereen die meedoet alvast veel plezier en veel succes met de 3e challenge. Natuurlijk komt ook mijn voorbeeld deze maand weer voorbij. Maar om de spanning hoog te houden mogen jullie daarop nog even wachten.
-------------------------

En dan heb ik nog wel iets anders, sinds maart ben ik bezig met een online cursus "schrijven met penseel". Dit vind ik zo leuk dat ik al veel werkjes heb gemaakt. Het begon allemaal simpel met zigzags, daarna de letters l-o-v-e en daarna het gehele woord.



De cursus wordt gegeven door Karin Joan van makerisme. Lijkt het je ook iets dan kun je je daar inschrijven. In de toekomst komen jullie meer creaties van mij tegen. Maar hier komt er nu nog even een. Dit was voor een challenge in mei. Elke dag heb ik iets gemaakt en dat gedeeld met die groep. 


Ondertussen zijn de creaties steeds uitgebreider geworden door alle lessen die worden begeleid door goed, duidelijk en grappige filmpjes want Karin Joan is een prachtige vrouw. 

Het laatste weekend in oktober staat ze op de Passion Paper beurs in Tilburg daar kun je haar in real life dus zien maar ook ikzelf zal er zijn om haar te helpen op de vrijdag en zaterdag. Dus kom gezellig langs.

Ook ben ik sinds kort te vinden op instagram, hier kun je mijn allernieuwste Schrijven met penseel (SMP) creaties nu al zien.

Nou dit was het weer. Hoop jullie te zien op een of andere manier. ;)

Greetzzz Miriam



Geen opmerkingen:

Een reactie posten