zondag 31 juli 2016

sneakpeak

Vandaag is dan het laatste voorstelrondje te lezen en morgen is het augustus en dan gaat snel de 1e challenge van start voor creachicky's. Kijk maar eens op http://creachickys.blogspot.nl/2016/07/het-laatste-voorstel-rondje.html

Ik ben al druk in de weer geweest met een voorbeeld kaartje waarvan ik een klein stukje (sneakpeak dus) laat zien.


Wil je meer zien dan moet je helaas nog een beetje geduld hebben. Maar mijn hele kaartje komt later in augustus helemaal in beeld. En ondertussen wacht ik ook, namelijk op de creaties die jullie maken. Ik ben benieuwd. ;)

Greetzzz Miriam

2 opmerkingen:

  1. Leuk om met z'n allen dit blog te beginnen he? Heel veel succes gewenst.
    Ik kan geen volger van je blog worden, klopt dat?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeker weten erg leuk! Maar natuurlijk kun je me volgen via networked blogs ;). Ik heb dit nu meer naar boven geplaatst, kan het makkelijker gevonden worden.

    BeantwoordenVerwijderen