maandag 11 juli 2016

meisje met ballon

Uit mijn comfort-zone zoals ze zeggen, gestempeld en geƫmbossed met witte inkt op bruin craft papier. Maar dit is erg leuk, met de stempelset van de Action. De kleurencombi in rood, bruin wit (en een beetje groen), vind ik ook erg mooi bij elkaar passen. Hier komen de foto's.





Gebruikte materialen:
Stansen: bubbels van Crealies CLDR11, Bloem van MD Creatables LR0129 en blaadjes van Joy 6002/0022.
Stempels: Button van Joy/Noor! 6410/0039 en de set met het meisje en het raam van de Action.
Stempel inkt: witte pigment inkt van Nellie Snellen.
Emboss poeder van MBoss.
Touw, papier, glittersteentjes, pareltje en design papier van de Action.
Papier: rood en craft van de beurs (merk ?).

Ik vond het een hele uitdaging maar ik ben er helemaal tevreden over. Hoop dat jullie hem ook leuk vinden. En je weet het ik wordt blij van reacties ;).

Greetzzz Miriam

8 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. Ik heb sinds kort een weblog en ik probeer jou te volgen. Ik kan alleen niet zien of ik jou nu volg?? en ik heb een vraagje:




    Ik heb een vraagje. Ik ben pas een weblog begonnen, maar ik kan niet zien of evt. volgers mij kunnen volgen. Ik zie nl zelf geen volglinkje op mijn blog. Kunt u dit zien? en zo niet weet u hoe ik dit er dan op kan krijgen?
    Mijn weblog is: http://lapiep.blogspot.nl/
    LaPiep
    lapiep.blogspot.com

    groetjes, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie dat ik jou volg, maar met mijn facebookfoto. Dus niet als LaPiep. Het lukt mij niet om dit te veranderen, maar dan weet je dat ik dat ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Mariska, ik heb je een PB gestuurd op Facebook. gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je dat mooi gedaan zo op het bruine papier

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dank je wel Roelie, ik zag het vaak voorbijkomen. En met deze stempel set leek het me erg leuk. En ik moet zeggen dat het ook goed heeft uitgepakt.

    BeantwoordenVerwijderen