zondag 31 juli 2016

hallo

Vandaag dit kaartje gemaakt. Het plaatje is een digi (dancing Daphne nr. 826) van mijn Besties ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. Alles gemaakt op een DDBD stencil 470.713.598 (Card Art Butterfly).

open

gesloten

Gebruikte materialen:
Stansen: bloemen (Crealies CLCF02 Creative flowers), Vlinder (Studio Light BF01 van Beautiful Flowers), klimop (MD creatables LR0206), bubbles (Crealies CLDR11 Decorette) en Hello ( Diesire DS-E-W-12-NL).
Stempels: Vlinder (Studio light Butterfly stamps SL135) en rest Action.
Lint: Carte Blance (me too you).
Papier van de Action en Neenah white.
Extra: Gesso, Zig color clean brush markers en wink of stella clear, div. hartjes uit voorraad.

Ik vond het weer heerlijk om te kleuren, en hoop dat jullie het kaartje mooi vinden.
En zoals altijd houd ik van jullie reacties.

Met dit kaartje doe ik mee aan http://mijnbestiesinkleurenmetdistressinkt.blogspot.nl/


Greetzzz Miriam

11 opmerkingen:

  1. Een schitterend kaartje Miriam.

    XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Miriam wat een supermooie kaart heb je gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen aan de Mijn Besties Inkleuren Met Distress inkt, Zig clean color en Potloden.

    XXX Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Illona. Ik word ook altijd erg vrolijk als ik een mijn besties digi ga inkleuren. Ze zijn zo leuk. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een Super mooi kaartje Miriam!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Mijn Besties kleuren met Distress inkt Zig Clean Collor's en Potloden.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een Super mooi kaartje Miriam!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Mijn Besties kleuren met Distress inkt Zig Clean Collor's en Potloden.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Miriam!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Mijn Besties kleuren met Distress inkt Zig Clean Collor's en Potloden!
    Groetjes,
    Marjoleine DT

    BeantwoordenVerwijderen