dinsdag 24 mei 2016

Mijn Besties Inkleuren Met Distress Inkt En Potloden kaart 3

 ik doe met deze kaart ook mee aan :

http://mijnbestiesinkleurenmetdistressinkt.blogspot.nl/2016/05/reminder-challnge-3-mijn-
besties.html?m=1

kaart : de flessenhanger van dutch doobadoo in de kleuren rood/roze, geel en groen. Ook hier weer versierd met diverse stansen ( ovalen, swirls, takje), papieren bloemetjes, pareltjes en hartjes.



Alle papier is gedistressed met bruine distress inkt. En alle afdrukjes zijn besties van "sheri Baldi". Ik heb er veel plezier aan gehad om deze leuke plaatjes in te kleuren met mijn Faber Castell Polychromos potloden en hoop dat jullie ze ook leuk vinden.

Greetzzz Miriam

14 opmerkingen:

  1. Wow prachtige tag heb je gemaakt voor de fles. Leuk zo om iemand cadeau te doen.
    Dank je wel voor je deelname aan mijn Besties inkleuren met Distress inkt en potloden
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Hester, ik vond deze leuk om te maken vooral het fleurige gele jurkje vond ik wel cool. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tag heb je gemaakt super!
    Sucses met de challenge op Mijn besties inkleuren met distress inkt en potloden.

    Liefs, Monique Dt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig! De bestie is een echte eyecatcher!
    Dank je voor je deelname bij mijn besties inkleuren met distressinkt en potloden.
    Groetjes Geertje DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Geertje, de besties zijn ook zo leuk, die moeten gewoon op ge voorgrond staan <3. Gr. Miriam

      Verwijderen
  5. Super mooie tag mooi die zachte kleurtjes.
    Gr. Ilona Keller DT mijn Besties kleuren met distress en potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ilona, heerlijk gekleurd en ik vond dat geel eens lekker apart
      gr. Miriam

      Verwijderen
  6. Super mooie tag mooi die zachte kleurtjes.
    Gr. Ilona Keller DT mijn Besties kleuren met distress en potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooie Tag!
    Leuk dat je meedoet aan onze Challenge bij mijn besties inkleuren met distress inkt en potloden.
    Groetjes Joukje DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. super mooi, en heel er bedankt dat je meedoet aan onze challenge bij Kleuren met potloden en distress groetjes Christa

      Verwijderen