dinsdag 24 mei 2016

Mijn Besties Inkleuren Met Distress Inkt En Potloden kaart 2

ik doe met deze kaart ook mee aan :

http://mijnbestiesinkleurenmetdistressinkt.blogspot.nl/2016/05/reminder-challnge-3-mijn-
besties.html?m=1

kaart op een basis van dutch doobadoo in de kleuren aquablauw, roze en groen, en de print gemaakt met de gelliplate!.Verder versierd met diverse stansen (bloemen, vlinder, swirls en takjes), parels, parelband en een strikje met knoopjes.






Alle papier is gedistressed met bruine distress inkt. En alle afdrukjes zijn besties van "sheri Baldi". Ik heb er veel plezier aan gehad om deze leuke plaatjes in te kleuren met mijn Faber Castell Polychromos potloden en hoop dat jullie ze ook leuk vinden.

Greetzzz Miriam

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Miriam! Superleuk dat je mee doet met onze challenge op mijn besties kleuren met distress inkt en kleurpotloden!

    Groetjes,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjoleine, Ik vond het ook erg leuk om mee te doen. Gr. Miriam

      Verwijderen
  2. Wat een leuk model kaart met een mooi ingekleurde digi. Schitterend
    Dank je wel voor je deelname aan mijn Besties inkleuren met Distress inkt en potloden
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Hester, dit is zeker een leuk model van DDBD ben ik met je eens. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje!
    Geweldig dat je mee doet met onze challenge op mijn besties kleuren met distress inkt en kleurpotloden!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze is heel mooi Miriam.
    Mooie kleuren.
    Gr. Ilona Keller DT mijn Besties kleuren met distress en potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook deze is heel mooi Miriam.
    Mooie kleuren.
    Gr. Ilona Keller DT mijn Besties kleuren met distress en potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je Ilona, Achtergrond had ik al gemaakt met gelliplate, en daar de kleuren van de bestie op aangepast. Hoe cool is dat? Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen