dinsdag 1 maart 2016

Scrap 'n chat nr. 7 Hobbyvision

Op 17 februari heb ik weer meegedaan aan de online scrap'n chat van Hobbyvision. Wil je de materialenlijst lezen dat kan op: http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2016/02/hints-scrap-n-chat-17-februari.html

Ik vond het weer erg leuk om mee te doen. Hierna zie je de foto's van wat ik met het scrapboekje gedaan heb.

 1. De materialen liggen klaar, dus ik kan beginnen.

 2. Aan het einde van de online tips en hints had ik dit resultaat.

 3. De voorkant

 4. Detail foto van de voorkant.

 5. Opengeklapt.

 6. Bovenste deel

 7. Middelste deel

 8. Onderste deel

 9. Helemaal uitgeklapt.

 10. Linkerdeel

 11. Rechterdeel


 12. Onderkant naar bovengeklapt, zo zie je de achterkant.

13. En de laatste de achterkant alleen.

Nou dit was hem weer hoop jullie inspiratie te hebben gegeven,

Greeeeetzzzz Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten