woensdag 24 februari 2016

Ik heb weer meegedaan met de scrap 'n chat van Hobbyvision in Rijssen op 2 februari 2016. Achter de computer en mijn bureau gekluisterd op mijn hobbykamertje. Alhoewel als je hem toen zag. Pfff een rommelkamertje hihi. We hebben een boekje gemaakt. Kijk maar naar de foto's die spreken vanzelf. Ik heb natuurlijk de nodige eigen ontwerpjes er in gestopt, waarbij je moet denken aan papier zelf te creëren door te be-inkten en met structuurpasta te bewerken.

Nou hier komen de foto's.

 1. Dit was de kale versie zoals die op de avond zelf is gemaakt door mij.

 2. Alle labels die je verder in het boekje verstopt ziet zitten.

 3. De voorkant in zijn geheel.

 4. Detail foto van de voorkant.

 5. eerste keer openslaan.

 6. linkerkant bij eerste keer openslaan. (Hier dus de groene mal geëmbossed en be-inkt voor het effect)

 7. rechterkant bij 1e keer openslaan. (De koffierondjes be-inkt en het bloemetje geëmbossed en daarna met poeder en heattool bewerkt. Het vlindertje is ook beschilderd)

 8. 2e keer openslaan.

 9. linkerkant van de 2e keer openslaan. (ook hier weer het onderste papier zelf gemaakt met drie stencils, inkt en structuurpasta voor de roosjes).

10. rechterkant van de 2e keer openslaan. Voor het eerst mijn Faber Castell Polychromos kleurpotloden gebruikt voor inkleuren van de stempelafdruk. Ze werken heerlijk! Zie je het gaas als extra detail? Vond ik zo leuk.

Nou dit was het weer. Hoop dat ik je inspiratie heb kunnen geven.

Greetzzz Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten