woensdag 20 januari 2016

workshopdag Studio light

Op 16 januari 2016 ben ik de hele dag naar Hobbyvision in Rijssen geweest. Hier hadden we een workshopdag met met de nieuwe "love and home line" van Studiolight.

'S morgens begonnen we om 10.00u met een drieluikje. Diny Sprakel en Annie Fransen gaven ons de instructies. Ondertussen mochten we met modpodge melts sticks en molds 3D figuren maken en ook nog wat stempelafdrukjes uitzoeken.

Als we klaar waren mochten we nog met de restanten van onze vellen een 'blokjes' kaart maken.
Van 13.30 tot 14.00u hadden we pauze met een broodje erbij, tevens konden we gaan shoppen in de winkel. Dat is zeker weten ook wel weer gelukt ;).

Hierna kregen we een verloting en ik was één van de gelukkigen het was een pakket om nog een drieluik te maken nu met Janneke Brinkman vellen en ook mod pdge melts erin.

De 2e ronde was met Martine Bosman en Marianne Rijegersberg. Eerst hebben we een pocketletter gemaakt en als er nog tijd over was mocht je gaan stoeien met stempels en de maskeer techniek. Helaas heb ik hier geen goed resultaat mee gekregen. Ik ga er zeker nog mee oefenen in huis.

Aan het einde van de middag vroeg Diny wie de rest van de afdrukjes wilde en weer was ik de gelukkige. Al met al heb ik dus een fantastische dag gehad. Dank jullie wel dames.

Hieronder volgen alle foto's, inclusief details.

1. drieluikje







2. de blokjeskaart


3. De pocketletter




Even een impressie van de zaal waar we in zaten. Je kan me twee keer spotten ik zit in de rondjes. ;) en eronder nog een waar ik duidelijk te zien ben.




Nou dit was mijn verhaal dan weer. Ik heb genoten van de dag en ben dan ook dankbaar dat Jenine Siemerink nog een plekje voor me had.

Greetzzz Miriam

2 opmerkingen:

  1. Het was gezellig, leuk je ook eens in het echt te hebben gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zekerweten Ilona. Het was een super gave dag. En zeker ook leuk om jou te hebben gezien en gesproken.

      Verwijderen